The Box Gallery Logo
Το Καλάθι μου

Aποστολή & Επιστροφή

Αποστολή στο χώρο σου
Το κόστος των μεταφορικών είναι δωρέαν για παραγγελίες αξίας άνω των 50€ και βάρος έως 3 κιλά ή άνω των 120,00€ ανεξάρτητα από το βάρος. Για όλες τις άλλες παραγγελίες το κόστος είναι 3€ για βάρος έως 2 κιλά και κάθε επιπλέον κιλό χρεώνεται + 1€. Ενώ για παραγγελίες άνω των 6 κιλών η αποστολή ολοκληρώνεται μετά από προπληρωμή της.

Η παραγγελιά σου αποστέλλεται είτε με Έλτα courier είτε με μεταφορική εταιρία ανάλογα με το βάρος της παραγγελίας. Τις περισσότερες περιπτώσεις η παραγγελία παραδίδεται στο χώρο σου ωστόσο σε δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να πρέπει να την παραλάβεις από το κοντινότερο πρακτορείο 'Ελτα courier ή ταχυδρομείο είτε το πρακτορείο της μεταφορικής εταιρίας .

Έλτα courier: Η παραγγελία σου παραδίδεται για την ηπειρωτική Ελλάδα σε 1-3 εργάσιμες μέρες και για την νησιωτική σε 2-4 εργάσιμες μέρες. Σε αργίες και γιορτές μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις. Σε περίπτωση που θέλεις η παραγγελία σου να παραδοθεί Σάββατο υπάρχει επιπλέον χρέωση 4€ ( Σε περίπτωση που θέλεις παράδοση Σαββάτο θα μπορείς να το αναφέρεις στα σχόλια της παραγγελίας ή να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 2313050315 - Η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη σε όλες τις περιοχές).

Μεταφορική εταιρία: Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τον τόπο παράδοσης.  Η παράδοση των προϊόντων γίνεται στο πεζοδρόμιο του σπιτιού σας και όχι στο διαμέρισμα.



Ακύρωση Παραγγελίας
Αν θέλεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου επικοινώνησε μαζί μας εντός μιας ώρας από την στιγμή που την καταχώρησες στέλνοντας απάντηση στο email επιβεβαίωσης της παραγγελιας που εχεις λάβει . Μετά την ακύρωση της παραγγελίας σας θα λάβεις σχετικό email που θα επιβεβαιώνει την ακύρωση της.



Επιστροφή
(α) Επιστροφή λανθασμένου προϊόντος
Σε περίπτωση που το προϊόν που θα λάβεις είναι λάθος (δηλαδή δεν είναι το προϊόν της παραγγελίας σου) επικοινώνησε στέλνοντας απάντηση στο email επιβεβαίωσης της παραγγελιας που έχεις λάβει. Άμεσα θα στείλουμε το σώστο προϊόν και τι στιγμή που θα το παραλάβεις θα δώσεις συσκευασμένο το λάθος προϊόν πίσω στην courier χωρίς καμιά χρέωση. Μπορείτε να το επιστρέψετε πίσω σε εμάς, εντός δέκα (10) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

(β) Δικαίωμα υπαναχώρησης
Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις το προϊόν εντός δέκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Η επιστροφή προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο και εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
Για να πραγματοποιήσετε επιστροφή προϊόντος, επικοινώνησε μαζί μας στέλνοντας απάντηση στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας που έχεις λάβει. Σε κάθε περίπτωση συνιστούμε να επιστρέψεις το προϊόν με συστημένο δέμα με δηλωμένη αξία την πραγματική αξία του προϊόντος, έτσι ώστε να αποφύγεις τον κίνδυνο κλοπής, ζημιάς ή απώλειας του δέματος. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον εσένα.

(γ) Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος
Σε περιπτώση  ελαττωματικού προϊόντος και εφόσον δεν έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα των 14 ημερών αυτά επιστρέφονται με την διαδικασία που περιγράφεται στην παράγραφο (α).

(δ) Προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφόρα
Σε περίπτωση  παραλαβής κατεστραμμένου κατά τη μεταφορά προϊόντος, μπορείς να αρνηθείς την παραλαβή του στη μεταφορική εταιρεία ενώ αν το διαπίστωσεις κατά το άνοιγμα της συσκευασίας, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας και να μας μας στείλεις τις φωτογραφίες της ζημιάς για να επιστρέψουμε τα χρήματά σου πίσω ή να αντικαταστήσουμε το προϊόν.

(ε) Επιστροφή χρημάτων
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 30 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία μας, εφόσον το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Αν είναι τιμολόγιο, θα πρέπει να εκδώσεις δελτίο αποστολής και να το συμπεριλάβεις στη συσκευασία. Το κατάστημα θα σου αποστείλει το πιστωτικό τιμολόγιο αφού παραλάβει τα προϊόντα. Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση σου θα πρέπει πριν την αποστολή να επικοινωνήσεις μαζί μας στέλνοντας απάντηση στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας που έχεις λάβει.

(η) Άρνηση παραλαβής
Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής της παραγγελιάς που έχεις κάνει χωρίς να έχεις ακύρωσει πρώτα την παραγγελιά με την διαδικασία που περιγράφεται στην παράγραφο Ακύρωση Παραγγελιάς και χωρίς τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφόρα χάνεται η δυνατότητα να ξαναπαραγγείλεις με τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Η πληρωμή των μελλοντικών παραγγελιών σας θα γίνεται μόνο με Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα ή με κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό.


Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας είτε μέσα από την φόρμα επικοινωνίας είτε στο email orders(at) theboxgallery.gr .